Riihimäen AVH-Kerho

Riihimäen AVH-kerho

Riihimäen kerho kokoontuu joka kuukauden viimeisenä maanantaina klo 17.00-19.30 Inkilänhovissa, os.Kalevankatu 18-20 11100 RIIHIMÄKI. Kerhossa kerätään muutaman euron kahvimaksu ja arpavoittojakin on jaossa.

Kerhon vetäjinä toimivat:Taina Metsberg ja Tuire Sintonen,puh:040 769 1355 tai 0500 074 162, t_metsberg@hotmail.com

26.8.2019 klo17-19 Inkilähovi: Kuulumiset,vieraana järjestösihteeri

Carita Sinkkonen Aivoliitosta

30.9.2.2019 klo 17-19 Inkilähovi: Bingoa

28.10.2019 klo 17-19 Inkilähovi:asiaa uniapneasta

25.11 2019 klo 17-19 Inkilähovi: Torttukahvit ja jouluinen levyraati

5.12.2019 klo 17.30   Kerhon pikkujoulut Riihimäellä Punaisessa talossa, os. Rautatiekatu 10, Riihimäki. Joulumenu 28€, yllätysohjelmaa, arpajaiset, pikkupaketti mukaan! Sitovat ilmottautumiset viimeistään 27.11.2019 mennessä

Kevätkausi aloitetaan ma 27.1.2020 klo 17.00 Inkilähovissa.

syyskaudella tehdään retki Helsinkiin tv1- tai mtv3-studioon tv-ohjelman yleisöksi. Bussikuljetus,bussiin mahtuu 28+4pyörätuolipaikkaa. Retken ajankohdan  ilmoitamme heti kun saamme tiedon, mihin ohjelmaan pääsemme ja saammeko inva-varusteisen bussin ko.päiväksi.Asian varmistettua retkestä tiedotetaan kerhoilloissa ja Riihimäen paikallislehtien seurapalstoilla 2 viikkoa ennen retkeä.

Tutustu AVH-junioreitten vetäjään

10 nopeaa kysymystä :

1. Nimi

-Taina Kristiina Metsberg

1. Siviilisääty ja asuinpaikka

-susiparina Varsinaissuomessa (Aura)

1. Lempituokasi/juomasi

-Toisten tekemä ruoka maistuu aina, olen hedonisti(=”nautiskelija”). Paheellisinta on syödä ranskalaisia ja lehtipihviä. Ruokakuomana on aina rasvaton maitojuoma, seurustelujuomana olut.

1. Mitä inhoat?

-Kastematoja!

1. Keneen ”Julkkikseen” haluaisit tutustua?

-James Oliverin kanssa olisi varmasti paljon keskusteltavaa kokkaamiseen liittyvistä hygienia-asioista.

1. Mitä ottaisit autiolle saarelle mukaan?

-Käytännön syistä Mac Gyverin, mutta eiköhän se oma alfauros ja ”soputeltta” riitä.

1. Miten nukut?

-Nukun mielelläni ja paljon

1. Mitä luit viimeksi?

-”Ruokasienestäjän käsikirjaa” ja iltalukemisina on Kurvisen ”Susikoira ROI”-kirjat.

1. Miksi kerhon vetäminen koukuttaa?

-Joka kerran, kun kerhosta lähtee väkeä hymy huulilla, se on kiitos tehdystä työstä. Kerhon myötä on saanut uusia ystäviä, jotka ovat tärkeitä vertaishenkilöitä itsellekin.

Aivoliiton ohjaaja-koulutuksissa tutustuu lisäksi aina uusiin ihmisiin, eikä elämä pyöri vain oman navan ympärillä. Aikaa kyllä menee paperiasioissa, mutta on kerhoilu sen arvoista!

Mottosi:

-”Näillä mennään!”