Ilmoittaudu alkuvuoden Kelan AVH-kuntoutuskursseille

Järjestämme AVH-kursseja sekä Kelan kuntoutuskursseja aivoverenkiertohäiriön sairastaneille. Alkuvuodesta 2022 käynnistyy kolme eri Kelan AVH-kuntoutuskurssia, joihin voi hakea jo nyt.

80457 AVH-kuntoutuskurssi, 31.01.–04.02.2022, 04.04.–08.04.2022, 23.05.–27.05.2022

80458 AVH-kuntoutuskurssi, 21.03.–25.03.2022, 09.05.–13.05.2022, 27.06.–01.07.2022

80459 AVH-kuntoutuskurssi, 25.04.–29.04.2022, 13.06.–17.06.2022, 08.08.–12.08.2022

Ohjeita ilmoittautumiseen

Katso Kela-kursseja koskevat ilmoittautumisohjeet Aivoliiton verkkosivuilta.

Lisätietoja saat kurssisuunnittelija Kirsi Lönnqvistiltä sähköpostitse kirsi.lonnqvist@aivoliitto.fi tai puhelimitse 050 560 4401.

Riihimäen tetterissa esitys Jukka K &Soseboys lauantaina 11.12.2021 klo 18.00. Liput 31€, josta yhdistys maksaa 20€. Oman osuutenne voitte maksaa yhdistyksen tilille, josta Tuire hankkii liput valmiiksi. Lisätiedot ja sitovat  ilmoittautumiset 20.11.2021 mennessä Tuire Sintoselle puh. 050 074 1626 . Ennen näytöstä mahdollisuus osallistua omakustanteiseen ruokailuun Teatterihotellilla klo16.00. Hinta 28-30€. Linkki esitykseen. https://riihimaenteatteri.fi/naytelma/jukka-k-the-box-show/

Hämeenlinnan teatterissa esitys Illallinen lauantaina 20.11.2021 klo13. Varattu 20 hengelle. Liput 32 €, josta yhdistys maksaa 20€. Oman osuutenne voitte maksaa yhdistyksen tilille, josta Tuire hankkii liput valmiiksi. Lisätiedot ja sitovat  ilmoittautumiset 1.11.2021 mennessä Tuire Sintoselle puh. 050 074 1626. Linkki esitykseen. https://hmlteatteri.fi/esitykset/illallinen

Möhkön luontokurssille 12. - 15.8.2021 tullut peruutuksia eli paikkoja vapautunut!

Vertaistukihenkilökoulutus verkossa

Onko yhdistyksessänne vertaistukihenkilötoiminnasta kiinnostuneita? Järjestämme vertaistuki-henkilökurssin 12.4.–3.5.2021. Kurssi järjestetään verkossa Teams-alustalla maanantaisin
kello 11.30–13.00.

Kurssilla on vielä muutama avoin paikka, joita voi tiedustella:

Virpi Lumimäki, vertaistoiminnan suunnittelija
virpi.lumimaki@aivoliitto.fi, puh. 044 724 4971